Årets jullåt 2010

(Melodi, öppna din dörr...)

Snart är de jul, de ska bli så jätte kul

Kanske kommer tomten då hoppas han inte är fuull.

För snart är de jul, ät inte snö som är gul

Då kan man få ont i magen. De lärde jag mig förra året..

Ät bara viiiit.

(rap)
Förra året kom tomten hit han luktade konstigt nästan sprit, sen kräktes han på mina paket.

 

Snart är de jul, de ska bli så jätte kul

Kanske kommer tomten då hoppas han inte är fuull.

För snart är de jul, ät inte snö som är gul

Då kan man få ont i magen. De lärde jag mig förra året..

Ät bara viiiit.

(rap)Hoppas den här julen inte blir skit, vi har en ny tomte han heter Bosse jag önskar mig ett nintendo DS

Å så mycket kul man får lära sig på nya kursen, denna finfina låt gjorde jag och Julia igår när vi lärde oss musikredigeringsprogrammet band in a box! hahaha
Idag har jag varit hårmodell, de vart inte lika sxtremt som jag trodde.. men det vart fin tycker jag:) annorlunda och det gillas:D hihi  ska komma upp på hårställets blogg någon gång.. vet dock inte när...


Kommentarer
Postat av: Cissi

Kanonkäck!

2010-11-12 @ 16:02:39
URL: http://cissiluren.blogg.se/
Postat av: pastor lukas

Hej Martina,

Hoppets Kyrka har gjort årets jullåt!

www.hoppetskyrka.se

jesus loves you!

/pastor lukas

2010-12-04 @ 16:49:34
URL: http://www.hoppetskyrka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0