Dag 2. Min första kärlek.

Eftersom jag egentligen skulle börja skriva igår kommer dag 2s inlägg idag med!


Min första kärlek, det måste vara han.. han med den solbrända hyn och de rosa shortsen!
Jag vet inte hur gammal jag var 6 år kanske? Jag vet att han bodde nära när vi bodde i Ludvika. Vi brukade brottas i snöhögen på parkeringen. Han vann oftast och jag ibland.  Vi lekte ofta och jag tyckte han var dösnygg.
En kompis till mig var kär i honom samtidigt så jag gjorde inget. Hon blev kär i någon annan och då frågade en annan  chans åt mig  och han sa ja. Jag sprang därifrån fort som bara den och sen dess har jag inte pratat med honom. 

Hans namn var Emil, för den som inte listade ut det. Jag har en känsla av att de i min närhet vet vem det var iaf.
Jag har sagt många fina saker om honom, som att han var brunbräd o hade rosa shorts på sig och var skitsnygg i det. Också att han var romantisk, "Jag vill ha en romantisk kille, Emil är romantisk"

Jag skulle vilja veta varför jag sprang iväg när han sagt ja, och vad som hänt om jag inte gjor det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0