Dag 8. Ett ögonblick

Ett ögonblick, ett enda... jag har så många...

Men jag tänker välja ett som var för över tre år sen...
Det var andra gången vi träffades, jag tog tåget till Hedemora. Vi hade varit på bio.. vi beslöt oss för att göra toast och kolla på mer film.

Efter någon timme var det dags att sova, jag fick välja att sova i det kalla gästrummet eller i hans säng.
Valet var ganska självklart.. eftersom jag var säker på att det inte skulle leda någonstans..
Jag beslöt mig för att sova i hans säng.
När jag kröp ner och han omfamnade mig kom ögonblicket, jag visste att det var början på något underbart bra. Hela jag fylldes i av en enorm trygghetskänsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0